28 Nisan 2008 Pazartesi

çiş


geçen gün bi kafe de oturuyodum tavla oynuyodum arkadaşımla. çok tuvaletim geldi bikaç kez tuvalete gitmeyi denedim ama hep doluydu. sonra dedim kalkalım burdan başka biryere gidelim. gittiğimiz köhne barda çişimi unuttum ve oturdum. 50 lik bi bira içtim. sonra eve geldim. kapının önünde anahtar ararken çişim geldi yine. yaklaşık 6 yaşımdan beri otomatik olarak kapı önlerine geldimmi çişim gelir benim. birkaç kez çişimi saatlerce tutup kapı önünde koyverme vukuatlarım vardır. yine aynı şey oldu. telaşla mp3 kulaklığıma karışan spaydır menli anahtarlığımı birbirinden ayırdım ve kapıyı açtım. tuvalete koştum. ve işedim... o kadar uzun sürdü ki böyle yaşlandığımı hissettim. veya zamanın durduğunu. hatta hayatım gözümün önünden film şeridi gibi geçti. tamam abarttım.
bu arada artık barlarda kimlik sorunum olmamasına rağmen hala bi tedirgin oluyorum çok garip.