19 Ocak 2009 Pazartesi

arka bahçede hayat devam ediyormuş

izmitteki bilmamkaçıncı günümde uyanır uyanmaz yatağımın kenarındaki pencereden bahçeyi izledim.ondan sonra bir kaç fotorafını çektim size göre anlamsız ama benim gözlerimin aşina olduğu bir kaç manzaranın.bu arada,her ne kadar internet denen ağlemde hepsinin paylaşımını yapmasamda gün içinde çok fazla abuk subuk şeyin fotorafını çeken bir insanım ben.sonra günün geri kalanında onlara bakar dururum.


otu,böceği çekmekten sıkıldıktan sonra,birazda uykudan yeni kalkmış pörtlek gözlü,yüzünde çıkan tek tüy olan bıyıkları,gereğinden fazla uzamadan imha edilmediği için yüzüne daha da ergen görünümü katan melihi çekmeye karar verdim.bununla da kalmadım,sonra o güzelim fotoraflarla benim günaydın melih fotoraflarımı birleştirdim.en sonunda da siyah beyaz yaptım da paçayı biraz kurtardım.

bu da siyah beyazın asilliğine kapılıp ergen bıyıklarımı farkedemeyen dostlarım için yüklediğim renkli fotorafım.

ha bir de
gömleğimin renkleri çok güzel biliyorum.
bir zamanlar çok şimdi daha az değer verdiğim birisinin hediyesi.
az değer vermek ne demekse.