25 Ekim 2009 Pazar

  • aklımda söyleyecek çok şey olup,onların hepsini birbirine güzel bağlaçlarla bağlayamayacak kadar yorgun olduğum zamanlarda maddeli entry giriyorum.
  • başım çok ağrıyor.
  • bugün günlerden pazar ve birisinin beni pazar kahvaltısına davet etmesini beklemiyor değilim.bu saatten sonrakine brunch deniyor ama neyse.
  • 2 gün önce sadece bar'ın adı marilyn monroe diye,bir partiye gittim.partide sadece duvarlardaki resimlere bakıp,falım sakız çiğneyip,insanları izledim.
  • niyeyse mtv ema için heyecanlıyım.delilik.banane sonuçta.eurovision kafası deniyor sanırım buna.
  • dün bütün gün selinleydik.baya iyiydi.arkadaşlarımdan bazılarıyla tanıştı.sevdi sanırım hepsini.mutlu oldum.
  • gop kitchenette in nişantaşı kitchenette den daha güzel olduğu kanıtlandı.
  • apple martini nin tadı elmalı prili azcık andırsa da ben sevdim.
  • hala dün sabah mekdanılds da yemediğim 2 nugget ı düşünüyorum.
  • bir sürü dunny'm oldu.
  • yazacağım şeyleri unuttum sanırım.