24 Aralık 2009 Perşembe

Bir kitabevine falan sahip olsam,D&R gibi değil Remzi Kitabevi gibi olmasını isterdim.Bu akşam bunu düşünüyordum.hatta üst katına da stüdyo tarzı bi daire yaptırırdım.güzel olurdu.

Bu gece ilk corona'mı içeceğim.Neymiş bu kadar abarttıkları göreceğiz.

On sene kadar önce falan merveyle o senelerin hit şarkılarını dinleyerek turnuva yaptığımız Icy tower oyununu facebook applications'da buldum.mutluyum.

Bu yılbaşına yakın zamanlarda alışveriş merkezlerini öyle bir hale getiriyorlar ki,insanın bencilliği tutuyor.Kendine hediye almak istiyor.Girdiğim oyuncakçıda nefsime yenik düştüm mesela.Oraya giren çocukların hallerini düşünemiyorum.


ps:Anaokulundayken okul müdürü bana bir kitap hediye etmişti.Kitap remzi kitabevi yayınlarına aitti.Müdür'ün adı da Remziydi.Uzun bir süre yayınevinin ona ait olduğunu düşünmüştüm.
salaktım.