12 Haziran 2008 Perşembe

etenşın,piliğz


öss,namı diğer öğrenci seçme sınavına 2 gün kaldı ve bugün dersanemizin kısmen(!) son günüydü,
o yüzden çıkışta eve gitmemek için her zamankinden fazla çaba gösterdik.
bugün kendime üç buçuk milyona üzerinde kediler olan lacivert bir saat aldım.
öss günü beni zorda bırakmayacağını düşünüyorum kedilerin eheh.
bir de peluş bir domuzcuktan kukla aldım toysrus tan ahah,adını da selen koydu.crystal.
ve bu resmini koyduğum filme gittik.ismi superhero movie.
sonu movieyle biten her filmi izledim sanırım,çünkü kendimi yerden yere vurup güldüğüm bi film serisi.scary movie 1,2,3,4,date movie,epic movie den sonra bunun da afişini görünce daldık.
möhim sınavdan önce son gülüşümüz güzel olsun dedik.
bu kadar.

p.s:-başroldeki kız alexis bledel e benzemiyormu?
-evet sarışını.
-di mi?