17 Haziran 2008 Salı

melih'in seyir defteri

*yine söylüyorum.
akşam yemeğim ays tiğ ve konserve ton balığı.
sana bir şey demiyorum anne.
gez sen.

*yds ye 4-5 gün kala,hayatım düzenli,zorunlu olarak erken kalkıyorum,en azından kalkmayı deniyorum,dersanenin kapanmasına 1 hafta kala çalışmaya başlayan klimaların tadını çıkarıyoruz dersanecek,survivor ortamında gibiyiz onun haricinde kantin bile kapandı.

*başarılı gözüküyorum,her şey yolunda,özgüvenim sağlam,iyi hissediyorum.


*tabldot restoran'alrında yemek yiyorum 2 gündür,dışarıda acıktınmı,insanın tek seçeneğinin fast food olmaması hissi güzel.ve de hesaplı yös yös!para kıymetlidir,kim demişse gözü kör olsun diye,yalan söylemiş kendi de biliyor.

*bugünlerde gözümü ne zaman kapasam,aklıma sponge bob'ın yaşadığı bikini town geliyor.gary patrick ve squidward'ün evleri başta olmak üzere.

*yaz'ın benim içinde gelmeye başladığını hissediyorum nihayet!planlar,planlar yapmak lazım diyor kafamda birileri,bazıları gerçekleşecek bazıları yine askıya alınacak.

*böyle.