17 Eylül 2008 Çarşamba

bitmesin bugün


tanrıııığğğğğğğ,beni de gördüüün.
bugün çok mükemmel bir gün.
durmadan iyi haberler alıyorum,ardı arkası kesilmiyor!
hem kendimle ilgili,hem de sevdiğim insanlarla.
akşam deviantart accountuma herzamanki sıradan turlamamı yapmak,gelen birkaç şeye teşekkür cevaplarımı yazmak amaçlı girdim.
fakat bir dakika,bugün sıradan deviantart ımda bişeyler oluyordu ahahah.
küçük mesaj kutusundaki rakam su sayacı edasıyla durmadan değişiyordu.
1,767 messages,1768 mesages,1800 messages..
1800 mü,ne diyor bu yahu!
anlam veremedim ,
sonradan anladım ki çalışmalarımdan biri daily deviation seçilmiş.
çok çok mutlu etti beni hakkımda yazılanlar,yaptıklarımı bir anda binlerce insana ulaştırabilmenin verdiği sevinç apayrı zaten.
evet resimle ilgili bi bölüm okumuyor olabilirim,eğitimsiz de olabilirim
ama ben bu işi hayatımdaki herşeyden çok seviyorum,
ve bu olay o kadar da kötü olmadığımı hatırlattı bana.
daha sonra bir arkadaşım vasıtasıyla üniversite hazırlık atlama sınavı sonuçlarının açıklandığını öğrendim ve internetten baktım.eklemeliyim ki geçmemin mümkün olmadığını düşünüyordum.
geçen sene yapılan sınavda 17 kişinin geçtiğini duymuştum yüzlerce kişi arasından.
ama ama ama,geçmişim!B1 denen bir notla,sanırım 80-85 arası bir nota denk geliyor!
bitmediiiğ
daha sonra selenin girdiği myspace ruh gözeli bacılar yarışmasında ilk ona kaldığını ve istanbula mülakata çağrıldığını öğrendim,kazanırsa çok güzel şeyler olacak.girmesi için çok ısrar etmiştim,evet kendime de pay biçiyorum bu mutluluktan var mı!
öğlen dersaneye gittiğimde bana öss başarısı bilmemneysi yüzünden ismimin ve derecemin yazılı olduğu bi madalya verdiler,bi de bir altın çeyrökünden ahahah ,bu da güzeldi.
az önce büşrayı aradım,herşeyin harika gittiğini,evine yerleştiğini,birazdan da bir konsere gidecekelrini söyledi.o da mutlu.
ayrıca dolu alışveriş yaptım.
ayrıca hayatımın en güzel kurabiyelerini yedim.
şu an saat 22:44 ,günün bitmesine yaklaşık 1 buçuk saat var,allahım kötü bir haber almayayım lütfen,ne dersin?
bir buçuk saatçik bekleyebilirsin değilmi?