3 Eylül 2008 Çarşamba

kendimle ilgili bişeyler

2 gün önce ankaradan döndük.
okul kayıtlarını yaptırmak için gitmiştim.merve de benimle geldi.
dört saatlik bir yolu var yarım saatlik molayı saymazsak.
Ankara garip bir yer.yeşillik,ağaç ot böcek görmek zor.
fazla düzenli gözüküyor,henüz merkezini dolaşma şansım olmadı gerçi.
ama yol kenarlarında dahi alışveriş merkezleri,inşaat halindeki yeni açılacak alışveriş merkezleri,ve tadilatla genişletilen alışveriş merkezleri vardı ahahah.ilk ilgimi çekenler bunlar oldu.
otogarına geldiğimizde yine meşhur bıyıklı esmer amcalarımız ben nerdeyim edalarıyla etrafta dolanıyordu.
otogarların maskotu gibi oldu bu amcalar,new yorka a uçup havaalanına geldiğimde yine onlarla karşılaşacağımdan şüpheliyim artık ahah.
neyse işte taksiyle okual falan gittik sabahın 8 imi ne.
okul için ilk izlenimim ankaranınkinden ço kdaha farklı oldu.
hacettepe üniversitesi nin kampüsü tamamne yeşillik bir alan üzerine kurulmuş kocaman bir yer.
üniversite gibi üniversite yani(ne demekse,kime neye bok atmak istedim acaba)
fakat bu büyüklük kayıtlar sırasında daha çok dezavantaj sağladı.bkz:pul eksik postahane ebesini terekesinde,dekont eksik banka öteki terekesinde vb.
bir sürü insan,izlenimlerme göre eğitim fakültesinde kızlar ağırlıktaydı.bazıları ço ksevinçli,bazıları biraz daha küçümseyen gözlerle bakıyor etrafına.
bir tane de kızla tanıştım ,aynı bölümden çıktık.iyi bir kıza benziyordu sevdim,ya da gizeme benziyordu o yüzden öyle bir ısınma oldu ahah.
neyse baya yorulduk morulduk ama en sonunda okul kaydını yaptırdık.
sonrada kampüs içindeki öğrenci evine kayıt yaptırmak için mıçımızdan terler döktük.
ve odamın anahtarını aldım,bi göz atmak için girdim.otel odası gibi biryer.1 pencerenin iki yanına konulmuş yataklar,uçlarında iki tane kitaplık ve çalışma masası,duvarda iki pano.
ortada ofis tip ibir buzdolabı.giysi dolapları ve banyo.bu kadar.
ha bir de internet varmış,o kadar kazık aidatlara olsun artık diycem de neyse.
evlerin karşısında bir kaç kafe,restoran,dükkan falan var,bir de şo kmarket var,ice tea depolayabileceğim.
işte öyle sıkıldım yazmaktan,
şu an izmitteyim.
blonde redhead in bir şarkısını dinliyorum çok salak bir şarkı.
okulda 22 sinde açılcakmış bir moralim bozuldu,kendimi bayram sonrasına hazırlamıştım.
çok yakında yanlız yaşıyor olacağım.
bok gibi bir duygu.
dolu da resim çizdim.
niye bu kadar geleceği düşünüyorum acaba.
resim çizsem hep.
geçti zaten.
en uzun yazıdma bu mu oldu ne.