5 Mart 2009 Perşembe

bugün ders çıkışında buket uzuner ve feyza hepçilingirler adlı tanımadığım iki yazarın paneline gittim.
sevdim ikisini de,özellikle buket uzuner'in kitaplarından birini alıp okumayı düşündüm.

bir de biriyle tanıştım.akşam o da bizimleydi.adını unuttum şimdi.
doğulu bir çocuk.psikolojik danışmanlık okuyormuş burada.
nasıl zeki bir çocuk.muhabbeti de çok eğlenceliydi,bilmediğim bir yığın yer,olaylar.
imrendim baya.
ki o kadar arkadaş canlısı biri olmamama rağmen çok memnun oldum tanıştığıma falan dedim düşün.
o kadar.

bir de buket uzuner; de/da ekini ayıramayan erkeklerle öpüşemem dedi.veya düşünsenize.
yemektesiniz biriyle.herşey harika.bir anda yağ bu hağğkemler de hiç a-dil değil diye bir cümle kurdu.
ağzından bir şeyler aksa daha az rahatsız olurum ben dedi.
güldüm.