10 Mart 2009 Salı

şopaholik

bugün resim çantamla gezdim ben.evet baya eğlenceliydi.
haftaya başlıyorum resim kursuna.istenen birkaç şey vardı onları aldım.resim adına alacağım ilk eğitim olacak.
işe yarayacağından şüpheliyim ama,görücez.
confessions of a shopaholic isimli bir filme gittim,dünyanın en dandik sinema salonunda.
orta çağdan kalma koltuklar üzerinde bel ağrıları içinde izledik filmi.
başka..çok fazla yedim,içtim, hatta bir hayli para harcadım yemeğe.
çizburger özlemimi gidermek için bir big king menü,sinema sonrası keşfetiğimiz bir yerde rugratsdeki devasa çikolatalı kurabiyeleri andıran bir kurabiyeyle çay,bira,noodle.
baya karıştılar.


haftasonu güzel olacak.baya.
siya.

ha bir de;çaydanluk'u hatırlar mısınız?mahallenin muhtarları dizisindeki çirkin maymun.
lav'a teşekkürler aklıma getirdi o yaratığı saatlerdir kendi kendime gülüyorum.
çaydanluk.
ahahah.