24 Mart 2009 Salı

natsosiviğtnayntiğn

saat 23:58
4 gün sonra doğum günümmüş.
birazdan 3 gün sonra olacak.
yeni farkettim ki doğumgünümde kimse olmıycak yanımda lan bu sene.
baya ezik.
gerçi her sene sivit sikstiğn partileri vermiyordum ama.
birileri oluyordu yine yanımda.
arkadaşlarım seçim meçim olayına şehri terketmekte olacak.(şehri terketmek ne komik lan)
ailem zaten burada değil.
lav da gelemiycekmiş.
kedim köpeğim de olmadığına göre,dur bakayım,
baya yalnız olucam lan,bildiğin.
ways jnms derim bu duruma.
planlarıma şimdiden başladım.
çok geç uyanmayı düşünüyorum.
sonra hususi browni falan alırım mumda koyarım.maksat hani "yannız çocuk kendi doğumgününü kutluyor çok sevimli" adetini yerine getirmek.
mumu üflemeden önce sigara yakarım aleviyle sonra söndürürüm.
sdfşkdksds.
akşam yemeğe çıkarım.
kendime hediye kahve likörü alırım.
bir yığın yiyecek alırım.
aa cheddar da alırım lan.
sonra odama gelip çizgi film izlerim mesela.
çok duygulanırsam esra ceyhanla sadri beyi izlerim.
sabri miydi yoksa?neyse.
işte "SO LAME" olacak durum bu.
zaten 19 yaşı da baya ezik.
en güzel 16,17 de iyi,18 bile iyiydi reşit meşit.
19 çok vasıfsız.
neyse 20 değilim en azından.
ne kadar uzattım.
ok by.

edit:hatta çok cömert olursam kendime hediye oyuncak bile alabilirim lan.bak şimdi daha iyi hissettim.