17 Mayıs 2009 Pazar

beginyu

fena başladı dediğim bahar şenlikleri aynı fenalıkta boka sarmakta.
dün ne güzeldi.bedüdük vardı konserde,en güzel konseriydi şu 3 günün,adam bee gees söylemiş,70ler 80ler söylemiş,oda yetmemiş kylie minogue,chemical brothers da söylemiş,peki niye miş.sanki izlemedim.
üzerimizie çıplak göktaşı bile düştü.evet çıplak bi çocuk düştü gökten kafamıza.
bugün de lav benimle kampüsteydi.
ama şanssız işte.dünkü elektronik saybırsonik hava yokolmuş bugün,heryerde kolbastı,gondolda bile kolbastı yaptık.
ayrıca bam*da yapılan parti de bitmek bilmiyor kafama ağrılar girdi,yaşlı teyzeler gibiyim,camımın önüne de bir angut grubu çadır kurmuş bir de onların gürültüsünü çekiyorum.topları olsa alıp bıçağı kesicem mahallenizde oynayın derdim belki ama o da yok.
neyse baya saçmaladım.

edit:dayanamıyorum bitsin şu müzik.