10 Mayıs 2009 Pazar

SAYKİK

sayın melihcebidatblogspatdatkağm,
bu satırları sana jaddebostan starbakstan aysd karamel makiyato eşliğinde yazıyorum.
nasıl kuğl öyle değil mi.
tek başıma oturmuş yazı yazıyorum.
belki de insanlar yazar olduğumu düşünüyordur.yok öyle birşey.sfdgdfgd
selin annesinin yanına gitti bir saatliğine.
bir de bu akşam ankaraya geri dönüyorum ben.
saks.
dün akşam taksimde gittiğimiz bir yemek yerinde,yan odadaki yabancı herifin biri birtden bana dönüp,ileride çok zengin ve kariyer sahibi olacağımı söyledi,sonra dönüp vat tı fak modunda baktığımda,yüzüme dik dik bakıp 19 yaşındasın dedi.daha sonra da ailende 4 kişi var ve sanatla ilgileniyorsun dedi.
bunun üzerine adamal masalarımızı birleştirdik.
kanadadan istanbula yerleşmiş birisiymiş.
internet sitemde 2 milyon kişi ziyareti var kanada da çok ünlüyüm falan diye salladı.
sonra da 50 yuroya yapıyorum bu işi ama senden çok iyi enerji aldım parasız yapmalıyım,şuan herşeyi görebiliyorum falan dedi.
andrew adıda.canavar bir gülüşü var.fotoraflarını çektik bir ara koyucuyum.
bir de aktör olmam gerektiğini,japonlara benzediğimi,LAV MACHİNE olduğumu(ahahahah),şişko bir baba olacağımı söyledi.
hatta bizle konuşurken yan masalardan peçetelerle telefon isteği geliyordu adama.
deli şansı.
bir de seline sarı peruk bu kadar mı çirkin durur.nataşa.
ama kahverengi.
uuuvs.
tamam.
şimdi bir sigara yakıp insanları kesmeyi düşünüyorum.yanımda kapıdım olsa resim çizerdim.
eks oğ



ha bir de önceki hayatımda büyük kıçlı çok mükemmel bir kadınmışım.
LSDKFJKLŞASHDLHFDSKLHAFDSLKHKFLDSFLSDFDKS