27 Mayıs 2009 Çarşamba

çihaz

bugün speaking hocam benimle anket tarzı bbir görüşme yapmak istedi.
böyle bir oda var giriyorsun.o masanın karşısında falan.
soru sorup duruyo yarım saat,bende eğlenirim diye tamam dedim.
ama masada dikkatimi çeken bir cihaz vardı.
ses kayıt cihazı.(içimden çok çihaz demek geliyor,çiket gibi.)
ses kayıt cihazları ruh halimi etkiliyor baya.
nitekim(evet nitekim) o laubali(evet laubali),sulu tavırlarım bir anda yok oldu ve iş görüşmesinde mülakata alınmış birisine dönüştüm.
ideallerimden falan bahsettim düşün,zeki müren türkçesiyle.
ama bir ara çok söylemek istedim" sebahları kürek çekiyorum,kondisyon aletime biniyorum" diye.ama kayıt cihazı işte.korkunç bir şey.
bu kadar.

bir de speaking finalimde idam cezasını savundum.
içimden öyle geldi.
wwweeeelllll,if sumone has the right to end thousands of people's life,he deserves to die,he fuckin does.
dedim.
hoca baktı,interesting dedi.
bitti.