15 Ocak 2011 Cumartesi

Hardalı neden götürdüler şimdi?

mekan: bir restoran
tarih:14.01.2011
saat:20:00-21:00

Yan masaya orta yaşlı, üzerinde kırmızı,mavi renkler olan oduncu gömleği, açık renk kot pantolonu ve tam da orta yaşlı adamların zevkine hitap edebilecek olan 90lar tarzı beyaz spor ayakkabıları ile bir adam ve yanındaki, tahminimce 5 yaşından daha büyük olmayan sarı saçlı,mavi gözlü ve tam da yaşından bekleneceği üzere pembeye bulanmış kıyafetleriyle küçük kızı oturdular. Yine o anlarımdan birindeydim. "Kameram masanın hemen sağında duruyor. Ne olur ki babasından rica edip bir fotoğrafını çeksem kızın, neden beni pedofili sansın ki ?" düşünceleriyle baba ve kızını izlemekteyim. Bir yandan da aklımda "bu siparişini verdikten sonra, içeceği yemeğin ile birlikte getirmek yerine, hemen önüne dayamaları ne büyük bir adiliktir, bir de utanmadan şişeyi açıp koydular önüme, asiti gitsin de bir daha alsın kafası, hayır şu aldığım yemeğe 20 lira ödeyeceğim zaten, ne istiyorlar daha. hiç yakıştıramadım bu mekana." şeklinde konuşuyorum. Bunların tek nedeni siparişimiz gelmeden önce tuvalete gitmek üzere masadan ayrılan partnerim. Partner deyince, penis büyütme reklamlarındaki partner gibi oldu. Partnerden kastım "bir kız arkadaşım." dı. Masada yalnız kalmam ile birlikte bütün mekanı radarıma aldığım bu saniyelerde, sağımdaki küçük kızın sesini duydum.

Kız: Ben sosisli sandviçimin yanında sıcak çikolata istiyorum.
Baba: Ama kızım bak menündeki her şey sıcak zaten, içeceğin soğuk bir şey olsa daha iyi olmaz mı?
Kız: (gözlerini yukarıya dikip bir 5 saniye kadar düşündükten sonra, yüzündeki o " çok iyi bir fikir buldum,ya da bulmadım mı acaba?" ifadesi ile)
O zaman..sıcak olmayan bir.. sıcak çikolata içsem.

Yutmaya çalıştığım kahkalarımın yanlış anlaşılmaması adına ilgimi telefonuma yönlendirmiş gibi yaptığım bu dakikalarda,tabiki her insan gibi ben de "çocuk olmak, masumiyet" tarzı klişe temalar üzerinde düşünmekteydim ki arkadaşım tuvaletten geldi, sonra siparişlerimiz geldi, sonra "mushroom hamburger, kötü olması gibi bir ihimal var mı ki?" düşüncesiyle ilk ısırığıma doğru yaklaşırken, arkadaşım hemen arkamdaki duvarda hamburger kelimesinin almanya-hamburg şehirinden türeyen tarihi ile ilgili bir takım bilgiyi, haber spikeri edasında, bana çaktırmadan, kendi fikirleriymişçesine okumasıyla başka bir hikaye başladı. Onu da başka zaman anlatırım. Şimdi duş almalıyım.