24 Ocak 2011 Pazartesi

rendım

  • Bu müzik alemindeki kimseyle dalga geçilmez gerçekten. çok akılda kalan bir olgu bir kere. yerin dibine vurduğun insanın bütün şarkılarını baştan sona mırıldanıyorsun, duş alırken mesela. Kesha ortaya çıktığından beri o elektronik ortamda üretilmiş kıl sesinden tut, yarrağı yemiş keş bakışlarına kadar etmediğim laf kalmamıştır. Ama bu ara neye ihtiyacım olursa; "maybe I need some water, or maybe just need some cigs" şeklinde keshanın şarkı sözlerindeki nesne ögelerini değiştirerek dile getiriyorum. Veya başka bir örnek; Lady Gaga'nın Fame Monster albümü ilk çıktığında, albüm şarkılarını gezerken, Alejandro isimli şarkıyı duyduğumda cidden götümle gülmüştüm. Abi kadın Alejandro diye şarkı yapmış, evrensel oynuyor. yakında arap şükrü diye de şarkı yapar diye dalga geçmiştim. Geçtim evet doğrudur. Ama bu yeterince sarhoş olduğumda alejandro'nun çaldığı bir mekanda danslarına kadar yaptığım gerçeğini değiştirmiyor.
  • Müzikten konu açılmışken, uzunca bir süredir şu guitar hero oyununa baya bir merakım var. her şey bilgisayara uyarlanmış versiyonunu bilgisayarıma kurmamla başladı, klavyeyle falan oynuyordum. Media markt a gittiğimde falan anca bir kaç kez gitarı ile oynamışımdır. Birkaç ay önce kampüse böyle guitar hero oynamak için odalar açıldı. işte gitarı var, baterisi var, mikrofonu var, bas falan var giriyorsun arkadaş grubunla oynuyorsun. HANİ TEK DERDİM BU OLDU LAN. böyle beni o halde izleseniz kıçınızla gülersiniz. o hareketler, havalar. şarkılara vokal yapmalar bir yandan gitar çalarken. zıplamalar, vuhulamalar. adeta içimde ergenlikten kalma bastırılmış bir Billy Joe varmış da bu oyunu bekliyormuş. Hani 92 saat oyun oynadıktan sonra herkes dağılırken;" avrupa turnesi bitiminde ikinci albüm kayıtları için stüdyoya girmeliyiz arkadaşlar" şeklinde konuşuyoruz. ya da " falanca şarkının solosuna biraz daha ağırlık vermelisin kaçırdığın notalar var" falan. İŞİMİZ KALMADI.
  • başka başka, heh. dün gece, periyodik aralıklarla gittiğimiz bir barda hayatımda gördüğüm en seksi dans eden kıza rasladım, ki büyük ihtimalle o gece ordaki herkes bu kanıdaydı. Kız stripper ruhuyla doğmuş resmen. mekandaki bütün erkekler hipnotize olmuş şekilde işini gücünü sevgilisini içtiğini bırakıp kıza odaklandı, kızlarsa "nereden çıktı bu orospu şimdi " düşünceleri ve gözlerinden ışın çıkarmaya çalışan bakışlarıyla kızı ortadan ikiye bölmeye çalıştılar.
  • bu sigara içmeyen insanların nargileye olan aşkı, dünyanın 8. harikasıymış gibi bahsetmeleri bitsin lan. özellikle lisede vardı bunlardan. nargile olimpiyatlarına katılacak öyle bir bahsediyor ki. bir de şey klişesi var;"sigara aptallık, nargile içerim, hem bağımlılığı da yok". her seferinde de siktir len derdim. hala diyorum, ama içimden. hele bir de o nargile içilen mekanları türkü bar kılığına sokmuyorlar mı, her yerden kilimler, etnik desenler, koyunlar falan fırlıyor. e anladık osmanlı falan tamam da. bu folklorik ögeler insanın gözüne hitap etmiyor lan.
  • yıl itibariyle 21 yaşına girdiğim bu sene,kel ve göbekli bir insana dönüşeceğim yıllara kadar gireceğim her mekanda kimlik kontrolüne tabi tutulacağım gerçeğiyle yüzleştim. kabul ettim bu durumu artık tamam da, bari kalbimi kırmayın, yanımdaki insanlara da sorun da ezik hissetmiyim, ayıp lan. "yok sadece arkadaş gösterse yeter."
  • şu noktaları gördükçe alakasız birşeylerden bahsedesim geliyor ama neyse. çok iyi hissediyorum bu ara. kafamda o kadar büyük bir rahatlama var ki. sadece iyi vakit geçirmek için yaşıyorum. and it feels so nice.
  • bir ara yine uğrarım. şimdi gidip bir sigara yakıcam ve tuvaletten su içicem.