5 Ağustos 2008 Salı

ayna ayna,söyle bana

aynaların hep gizemli,ürkütücü bir yanı olduğunu düşünmüşümdür.
nedenini kesin bir şeye bağlayamıyorum fakat,evet öyle düşünüyorum.
dünyanın aynadaki yansımasında hep olağanın dışında bir ayrıntı arıyorum,dikkat edersem belki o kısa,saniyelik anı yakalayabilirim diyorum.
gece işemeye veya su içmeye kalktığım zamanlarda,odamdaki aynanın önünden geçerken,bir kez daha bakıyorum,bir şeyler gördüğümü sanıyorum.
banyoda dişlerimi fırçalayan yüzüme bakarken,neden olmasın,belki de karşımda dişlerini fırçalayan bu çocuk da beni yansıması sanıyor diyorum.
aynaların ardında benimkiyle paralel giden bir hayat olup olamayacağını düşünüyorum.
aynada dişlerini fırçalayan çocuk belki de benimle birlikte banyodan çıkacak ve olmasını istediğim hayatı yaşayacak,ya da istemediğim bilmiyorum.
sadece,ikimiz de hayatlarımızı yaşarken,bir aynaya denk geldiğimizde birbirimize bakıp,işler yolundamı diye bir göz atıyoruz gibi hissediyorum.
belki de çok fazla hayal kuruyorum.
bilmem,doğru evet,belki de aklımı kurcalıyorum,
ama olsun,bunu da seviyorum.




evet evet bende farkettim,durmadan şimdiki zamanlı cümleler kuruyorum.