6 Ağustos 2008 Çarşamba

komşu komşunun sesine muhtaç mıdır

bitişikteki apartmanda bir çocuk var,semihin odasıyla yanyana odaları sanırım ki ne zaman orada bir işim olsa,o çocuğun deyim yerindeyse anıra anıra şarkı söylemesine şahit oluyorum.
şimdi de robbie williams'tan I just wanna feel real love ı söylüyor,şarkının adı bu mu bilmiyorum,ama bildiğim bir şey varsa o da söylemeyi beceremediği.
tamam hepimiz mariah carey olarak doğmadık annemizin karnından,ben de iyi şarkı söyleyemem ama en azından bunun farkındayım ve şarkıların en tiz bölümlerinde kedi osuruğu gibi sesler çıkarmak yerine susmayı tercih ediyorum mesela.
sende öyle yapmalısın bitişikteki çocuk,adını yaşını da bilmiyorum ama sesinden anladığım kadarıyla eleştiriyi kaldırabilecek bir yaştasın.
hadi komşuları geçtim,annene babana yazık vazgeç bu sevdadan.