12 Eylül 2009 Cumartesi

ben de maddeli entry girmek istiyorum.

  • aneğ,bir bastım pıt diye nokta çıktı,niye mutlu olduysam.
  • satır atlayınca da oluyormuş.olayı bu sanırım.neyse.
  • o zaman genel şeylerden bahsedelim.mesela yemeklerin resmini çekmeyi sevdiğim doğru.zaten farketmişsinizdir.
  • yemek demişken selin mükemmel sufle yapıyor.
  • geri kalan herşey bana ait o ayrı.lkdfsjljdfsk
  • en son dana etli noodle yedim ve mercimek çorbası içtim.merak etme aynı anda değil.
  • moleskine kafası sağolsun bu aralar yaratıcıyım.
  • günün birinde sanatla ilgili bir meslekle uğraşacağıma neredeyse eminim.gidip inşaat mühendisliğini bitirsem bile.
  • boncuk,hayatımda tanıdığım en garip kedi.kedi kriterlerine uymuyor daha doğrusu.hiç bir kedi ayağının tam yanına kıvrılıp yatmak için sabaha kadar yanında,yatağa gitmeni bekler mi lan?ben bilmem.
  • facebook oyunları oynuyorum.evet.hangi renksin?hangi aşkı memnu karakterisin testlerinden daha eğlenceli.
  • 3d sinema baya iyi birşeymiş.ama yine de klasik sinema derim ben.insanın gözünü sikiyor bir yerden sonra.
  • erkekler için alışveriş,tek başına yapılması gereken bir şey bence.hatta en güzeli internetten yapılanı.
  • "ben bu tarrz müzik dinlerim işte buyum,aaa sen böyle apaçi müzikler mi dinliyoson" tribini aşalı dört beş sene olmuştur.
  • kaç nokta oldu acaba.
  • neyse bitti.