27 Eylül 2009 Pazar

oğ maddeli entry

  • Tekirdağ'ın İzmit'i sollayacağı iki şey var.Biri deniz manzarası,diğeri de gökyüzündeki yıldızların fazlalığı.ha bana sorarsanız ne tekirdağ ne izmit o ayrı.
  • kağıt yapıştırıcısı ve makasla yaptığım kolajlar,dijitallerinden daha zevk veriyor bü ara.
  • geçen gece gittiğimiz terkedilmiş sinemadaki filmin adı" pek yakında"ydı.shutter filminin yaratıcısından yazıyordu altında da.gerçekten yaratıcı.o film o 15 kişi kapasiteli sinemadan başka yerde vizyona girmişmidir bilmem ama tavsiye etmem gitmeyin.
  • karacadan bilmemkaç parça yemek takımı 695 yerine 574 tl diye giden bir reklamın akılda kalıcılığı sorgulanır.reklamı duyanın eşine dostuna anlatmaya çalıştığını düşünsene.
  • gossip girl'e dedikoducu kız diyen e2,mad men' e neden deli baltalar demiyor diye düşünmüşüm birkaç gün önce.
  • dürbüne telefonumun kamerasını dayayıp fotoraf çekmeye çalıştım.işe yaradı.
  • bu aralar yaptığım her hareketin dejavu hissi vermesi garip.mevsim değişikliğine yormak istedim.dejavu da komik kelime.anşante gibi.
  • bir kaç gün önce kaldığım bir evde,kenarında memeleri elbisesinden fırlamış,mal tipli bir kadın figürü oturan bir küllük vardı.orada kaldığım süre boyunca sigaramı kadının memelerinde söndürdüm.eğlenceliydi.
  • bira bardağında kakaolu süt içmek garip bir his.ama bence bir tek ben yapmıyorum bunu.
  • şanslı doğan insanlar vardır.şansını yaratmak için çabalayanlar vardır.bir de şanssız olduğunun farkıan bile varmadan mutlu mesut yaşayanlar vardır.3. grup favorim.
  • karikatür dergilerini tersten okuyorum.tersten derken.son sayfadan başlıyorum yani.
  • ilk defa dün gece,hiç olmadığım kadar,yürüyemeyecek kadar sarhoş oldum.ve bu hale inanması güç ama fazla miktarda "kokteyl" le geldim.o gece thrillerdaki zombi dansçılar gibi hissediyordum.
  • ilkler demişken.20 yaşına gelmek üzereyim ve yine bu zamana kadar ilk kez,babam,semih ve ben ev ortamında birlikte takıldık.takılmak dediğim de televizyon izleyip lahmacun yemek.
  • ankara'da jokerdeki şarkıları çalan bir gece külübü olsun isterdim.çalışınca oluyor.
  • alakasız.
  • ankara demişken.3 gün sonra ankaradayım.