9 Eylül 2009 Çarşamba



meraba bilog,
komedi meks izlemek ve selinin annesiyle telefon görüşmesini dinlemekten sıkıldım.
thats why Im right here.
şuna karar verdim ki,simste yaşayan bir sim olsaydım,cooking skills im tavan yapmış olurdu son günlerde.feci yemekler yapıyorum,kahvaltı olsun,arasıcaklar olsun,ara sıcak ne lan?neyse,tatlı bile yaptım.
ilk defa hayatımda sanırım.
öyle işte.
bugün bilgi aradı beni birde.konuşan kadına ne oldu kadın,dolmadımı kıçı kırık okulunuz ha? diye ezmek istedim ama yapmadım.
konuştu kendi çapında kayıt yaptırmadınız falan diye.
ben de ben zaten hcettepeye gidiyorum burssuz nye giriyim ki o okula dedim.
oye men.bunu dedim.
sonra bana rüşvet teklif etti.ne kadar burs istiyorsun len dedi.
bende yüzde yetmibeş olursa düşünürüm dedim.
oda döncem ben sana dedi kapadı.
sdllsd böle anlatınca eğlenceli oldu lan.
neyse,selin telefonu kapadı.çayna lotusdan çin mantısı söyleyecekmiş bilgisayarı istiyor.
cya bilog.