21 Ağustos 2009 Cuma

7-8 yaşlarında annemin aldığı sarı yeşil,üzerinde maymunlar olan cüzdanımı buldum.
hem de ananemin dikiş makinesinin içinde.
ananem demişken.
onların evinde,bildim bileli bir tane duvar saati vardır.ahşaptan,böyle altındasallanan sarı bi yuvarlak metal olur.belirli saatlerde "dinnn donnn" şeklinde öter.antrede duran bir saattir.
o saatin sesine o kadar alışmışım ki,evin bir parçası gibi geliyor.
neyse geçen gece,saat 2 ye doğru ananemlerde mutfağa gittim içecek birşeyler bulmak için.
herkes uyuyor.işte tam odaya dönerken "dinn donn dinnn donn" diye iki kez çaldı saat inledi ev.
kulağım alışık olduğu için yadırgamadım,ama bu yadırgamama durmu 5 saniye kadar sürdü.
çünkü unutmuştum ki o saat 1 sene önce,bozulduğundan mı nedir kaldırılmıştı antreden.
hasiktir modum ile odama götüm götüm* yürüyüp uyuduğum bu gecenin sabahında hiçbirşey olmadı.
ama tam şuanda şunu yazarken hatırladım ki o saat yatak odasında ve hala çalışıyor.
ahahah.
doğaüstü olaylara bilimle açıklama getirdim.
fksljdfksjdlf.


işte bu kadar.

*götüm götüm ilerlemek lafı bana çok komik geliyor,kullandığım için mutluyum,burdan askerdeki oğlum zübeyire selamlarımı yolluyorum.