13 Ağustos 2009 Perşembe

başladı.

artık eskisi gibi bir şeyler yazasım gelmiyor buraya.
nedenini bilmiyorum,acaba yazacak bir şeyim mi yok diyorum ama hayır;sonuçta eskiden de newyorkta gittiğim partileri anlatmıyordum.saçma sapan şeylerden bahsediyordum.
sanırım çok fazla kişinin yazdıklarımı okuyor olduğunu bilmek böyle yaptı beni.
şöyle düşün,günlük falan tutarken insanların okuyacağını biliyorsan,öyle samimi olamazsın,mesela şuan bu yazdıkalrımı kim okur,selen okur mesela,naber selen?bugün görüşüyoruz onla da.nays.
sonra selin okur eve dönünce.bonja selam söyle selin.aluvyu.
neyse.
işte bugün de rüyamda ne gördüm biliyormusun.
frankfurttaydım.evet frankfurt.hayatımda görmediğim biryeri rüyamda görmem komik lan.
böyle arabanın içinden dolaşıyorduk, arabayı babam kullanıyordu.
bir cadde üzerinde 8 tane mekdanılds sayıyordum.sonra üstsüz kızlar sahilde geziyorlardı falan.
almanyada da zaten heryer sahil, heryerde üstsüz kız var evet.

Uyandığımda bir baktım burnumu tırnaklamışım,bildiğin kopmuş yarısı.tamam.
tırnak izine sinir olduğun kadar hiç bir yaraya sinir olmam ben bu arada.hani taşaklarıma tekme atın,böyle yüzümü gözümü kollarımı tırnaklamayın.kaç kişinin ağzına sıçmışımdır,sırf sevmenin(?) ayarını fazla kaçırıp kollarımı yara içinde bıraktıkları için.

baya bir konuşmuşum.kısmet.
zaman da çok hızlı geçiyor.kader.

bir akrabamıza temizliğe gelen bir kadınla kızı vardı.kadının adı kader,kızının ki kısmetti.yaratıcı bence.
bitti.