16 Ağustos 2009 Pazar

geleceğe dönüş kafası

sevgili dünyalı,veya herneysen.
bu mektup sana.
şu an 2009 yılının ortalarındayız.
2012'de dünyanın sonunun geleceğine inananlar var.
herşeyin sonu birşeylerin başıdır kafasıyla bu mektubu sana yazıyorum.
böyle de bir söz yok freestyle yaptım bildiğin.

Söylediklerine göre bulunduğumuz çağı teknoloji çağı olarak adlandırabilirmişiz.
topu topu 10 sene olmamıştır internet denen teknoloji'den yararlanmaya başlayalı.
işte eğleniyor insanlar bilgisayarlarının başında.
sonra iletişim sektöründe baya gelişme kaydettik bence.
yine 10 sene önce ;kocaman antenleri olan,içinde mucize yılan oyununu barındıran telefonlara taparken,bu aralar dokunmatik ekran telefonlar hayatımızın vazgeçilmez bir parçasıymış gibi davranıyoruz.
bir 3g var.ben diyeyim üçge,sende trici,ya da sen kendi dilinde oku bence.herkes öyle yapıyor.
görüntülü konuşma.
ben henüz denemedim nasıl bir şey ama,çok popüler bu aralar.
en salak televizyon reklamları da bu yeni teknolojiye çekiliyor bu aralar.
reklam dedim de.
o sektör de hala berbatız sanırım e.t.
sana e.t. diyim ben.bir adın olsun.
işte evet,bir ara gayet yaratıcı,eğlenceli reklamlar vardı,oturup izledikleirm bile oluyordu ama,
şu an 80lere dönüş yaşıyoruz reklam teknolojisinde.
anlamsız cingıllardan oluşuyorlar.
nazo ve fançoz reklamı favorilerim benim.
sinema tv endüstrisinde fantastik yapımlar zirvelere oynuyor.
süper güçler,vampirler,dünyanın sonuna dair filmler çok rövaşta.

bir de beyin yıkama özellikleri olan;arka sıradakiler,selena,bez bebek,perfinya gibi gençlik dizileri var.

eğitim sektöründe de fazla bir değişiklik yok,hala istediğimiz parayı kazanmak ve içimizden gelen iş iyapmak için üniversite eğitimi almamız gerekiyor.

neyse e.t.,böyle işte,cep telefonuma ço kgüzel oyunlar yükledim,onları oynayacağım birazdan.ölürsem hakkını helal et e.t.
et e.t.
ahahahha
bitti.