7 Ağustos 2009 Cuma

go go pavır rencırs


ben 1995-96 yılları arasında power rangers cine5 kanalına alınmadan önceki dönemde deli gibi power rangers izlerdim.
okumayı bilmediğim halde aylık olarak yayınlanan power rangers dergilerini alır,bütün oyuncaklarını alabilmek için toysrus'ta ağlardım.
power rangers atari oyununu bitirmek için aylarca uğraşmıştım.
power rangers çıkartma kitabındaki bütün boşlukları tamamlayabilmek için yazlıkta 3 km yol yürürdüm benzin istasyonuna kadar mesela.
yes salaktım baya.
bir de 50binliraya satılan karton power rangers maskelerinden alıp sokakta pavırrencırscılık adlı bir oyun oynardık.
mavi olurdum genelde.billie ydi ismi sanırım.
semih'in sırf yeşil ranger tommy nin yeşil saati var diye anneme lacoste dan saat aldırdığını hatırlıyorum.
kimse sarı ve siyah olmaz istemiyordu,çünkü o yaşta bile onların diziyi evrenselleştirmek adına eklenmiş iki ezik karakter olduğunu biliyorduk.

niye bir anda nostalji yaptım,çünkü geçen bir oyuncakçıda power rangers figürleri gördüğümü sandım ve koştum,tamam kanım doğru,power rangers isimleri,ama bir yamulmuşlar,değişmişler,çirkin olmuşlar.
sonra öğredim ki yeniden farklı karakterlerle yayınlanmaya başlamışlar jetix tarzı bir kanalda.buldum izledim.
baya sikindirik.
bu kadar,

bu da mighty power rangers giriş müziği
bu da intro
bu da başka intro
ps:resimdeki sarı rencırın sağ bacağına bir haller olmuş ama hadi bakalım.