24 Ağustos 2009 Pazartesi

blogumu apdeyt etme zamanı.2 gündür selins.
bugün bilginin genel kültür sınavına girdim.götüme fena girdi.
sonra uygulama sınavına girdim.bu sefer ben girdim.
böyle.
sonra cicoşa gittik.aslında adı uniş ama ben cicoş diyorum.
sonra bir noodle a 15 tl verilir mi.veriliyor mesel.
a.
midpoint gerzek biryer.nişantaşındaki.
bütün garsonlar zeka geriliğinden 5 yıl yatar mesela.
tiramisuyu beğenmedim 4 veriyorum.
gülce delirdi şu anda.
heykeli yere düşürdü.heykelde bir ton.
bir de dün gece sinemada selin bir kova mısır yedi.
xxl kova.
bunu a bir anahber bülteninde yayınlamadığım kaldı ha.
böyle.
mtv de şakira var.
bir andabir sessizlik oldu.doğan gülce ve selin ölüm sessizliğinde.oyüzden klavyemin tıkırtısı absüt oluyor biraz.
bukar.
ar.

edit:bu kadar imla hatasını hangi kafayla yaptığım muamma.hem de atiyeden.