24 Kasım 2009 Salı

day 2 n 3

nottingham daki iknci gunumuze oglen 3 te basladik.cunku ertesi gece gate crushers denen 5 katli bi castle dan bozma club da allahimi kaybettigim icin 15 saat uykudan azi kesmedi.ne kafaysa mcdonalds da yemeye karar verdik.big tasty diye bir sey yedim.boyle igrenc bir hamburger yok.

zaten hava 4 te karardigi icin yemegi bitirdigimizde sokak isiklari yanmisti.cok guzel oluyor etraf.christmas agaclarinin isikalri yaniyor.boyle meydanda bir tane buz pateni pisti var.orasinin isiklandirmalari cok guzel.

daha sonra gulce bizi sehir merkezinin azcik disinda illegal bi kafeye goturdu.eski bir fabrikadan cevirme.nargile falan satiliyor.orda ven le bulustuk.boyle yaziliyordur heralde.gulcenin arkadasi.

gulce kafedekilere benim resim cizdigimden bahsetmis.sahiplerinden biride yanima gelip giristeki boarda birseyler cizip cizemeyecegimi soru.cizdim bende birseyler,bok gibi oldu ama cok begendi adam.dusunsene orda duracak o resim ben gittikten sonrada.cok deigisik.

geceye dogru chiquito diye bir mexican restoranina gittik ayi gibi ac oldugumuz icin.chicken nachoyu paylastik gulc le.ven le selin garip birseyler yediler.

neyse artik day 3

gulcenin okuluna gittikk.the university of nottingham.boyle guzel bir okul yok.hayran oldum.gulce dersteyken bir tane cycle path buldu kdisarda orada yuruduk.ordekler var okulda lan.golet var,

gulce derste ncikinca birkac arkadasyla tanistirdi.bir tanesinin adi saman.ildigin saman.kjshdjkdsf

aksam gulcenin dayisi bizi aldi ve hull a dogru yola ciktik.
uyumamak icin zorladim kendmi.yoldaki tabelalar falan o kadar guzeldi ki. where is my mind caliyordu o anda/
chesterfield,sheffield,leeds diye tabela takip ederken uyumusum.uyandigimda hulldaydik.ingilterenin en kotu dedikleri yeri benim icin cennet yine tabiki.hryere isikalr.yine binalar istisnasiz castle.emre nin esi badeyi bulundugu alisveris merkezinden alip restoranlarina gittik.birseyler ictikten sonra beverleye yola ciktik.evleri ordaydi.yolda cok sevdikleri bir pub varmis. bay horse adinda.oraya gitttik.irish pub iydi sanirim/magners diye tatli bir bira ictim.selinde blueberry iceren r bira icti.maviydi bira.

cok eglendik lan /mukemmel bir cift badeyle emre.jack diye kopekleri var.dunyanin en guzel kopegi.evlerina bayildim zaten.sokak desperate housewives daki mistery lane e benziyor birazdan cikip jack i gezdirmek planim ahahah.

peki evde raki ve birayla cigkofte partisi vermemeiz.turk adetlerini ingilterede ogrenmemiz.kader.sfjadfasd.

hayatimda icmedigim kadar bira icmisim sanirim bildigin sizdim cunku.
jack bildigin cildirdi havliyor.

cya.