2 Kasım 2009 Pazartesi

öksü

hastalanmak çok kötü bir şey.
ben hiç hasta olmam mesela.4-5 senede bir belki.
ama o zamanlarda çok kötü geçer.
işte bu sene olanı en kötüsü.
5 günlük tatilimi odamda geçirmeme neden olan bir hastalık.
öyle ki ambulansa binip acile gitmeme neden olan bir hastalık.
korkmayın lan.domız gribi değil.biliyorum şüphelenmiştiniz.grip bile değil aslında.
doktorun tanısına göre boğaz enfeksyonuymuş.
ateşimi 39 buçuğa çıkaran bu şey yüzünden serum yedim,onu bırak,hayatımda ilk defa kıçımdan iğne yedim.çok seksiydi.
her gün yeni bir olayla uyanıyorum.güne güzel başlamak bir yalan oldu.mesela bu sabah uyandığımda da gözlerim içi kan toplamıştı.
en güzeli de,konuşurken hatta nefes alırken bile öksürmem.
bu yüzden 1 haftadır sigara da içmiyorum.
işte böyle.
bu yazının amacıda bu kötü halimi anlatıp duygu sömürüsü yapmaktı.
olay bu saatten daha daha çok yalnızlığın verdiği ezikliğe dönüştü gerçi.
odada yalnız yatmak falan.kendimi zatürre olmuş sezercik gibi hissetmedim değil.
bu zamanalrımda yanımda olan sevgili arkadaş gezemesecekene ye şükranlarımı sunarım.lksadlf.
ne diyordum.he evet,eziklik.mesela annemi aradım.böyle kanser olmuşum gibi anlattım olayı.
bana mandalina ye dedi ya.
mandalina.