21 Şubat 2009 Cumartesi

bir dertten müzdaribim

müzdaribim de tarikat ismi gibi.
enivey.
derdimi anlatmadaan önce biraz geriye gitmemiz gerekecek.
aslında gerekmiyor ama öyle istiyorum.
bu akşam elon boy'u oynadım.
tek başıma bir alışveriş merkezine gittim.
çok güzzel bir şey.
bir kere oyuncakçıları doyasıya gezebiliyorsunuz.
ne yiyceğinize karar veriyorsunuz.
girmek istemediğiniz hiçbiryere girmiyorsunuz.
neyse.
derdim kuruboya fiyatları.
dnr a gittim alayım dedim kırıboya.
40 ytl lan.
12 li kuruboya bildiğin.
bu ne.
benim bildiğim kuruboya 5 ytl dir.faber kastelse hadi 10.
sinirlendim almadım.
kitap alcaktım onu da bıraktım ne bu lan diye.
kampüste de bir kırtasiyede tekli satılıyordu kuruboyalar ordan alayım dedim 10-15 tane.
tanesi 2.5 ytl burda da.
kuruboya lan bu.adı bile ezik.
ayıptır.