16 Şubat 2009 Pazartesi

şimdi şöyle bir şey var

insanların bir deviantart üyelikleri,bir de flickr üyelikleri var.
flickr galerilerini gezmek bana daha çok zevk veriyor.
niye derseniz;
kaç kişi bakmış, kaç kişi favoriye eklemiş,derdi olmadan,istediği,bakıp beğendiği fotoraflarını,çizimini bilmemne koymuş adam galerisine.en güzeli,
mesela koskoca üçyüzotüzüçbracket yaramaz nunuya binip çektiği fotorafı flickr a yüklemeyi tercih etmiş.

korkmuş çünkü deviantarta koyarsam insanlar ne der,beni fevlemez,ucuz pavyonların masalara meze karısı olurum demiş.ama flickr a koyunca sadece" evet ben de bir insanım,eğlenme içgüdüsüyle fotoraflar çekilebiliyorum" görüntüsü veriyor.
ne sıkı saçmaladım.
bu freyzi de lav kullanır hep.
uyudu şimdi.
söylemiyorum ama kedisi çok komik olmuş,genelev mamalarına çevirmişler cağnım kediyi,leoparlı meoparlı.