20 Şubat 2009 Cuma

naknaknakinon

ne farkettim biliyor musun,
alkolün etkisindeyken çatır çatır ingilizce konuşabiliyorsun.
2 gün önce nedjima denen sümüklü yerden kampis'e dönüyoruz.
arkadaşım da leş gibi,ben kötü değilim okadar başım ağrıyor kapalı ortam etkisi.
durmadan ingilizce konuşuyor.
bende ne zararı olcak eğleneyim diye eşlik ederken,
yarım saat boyunca kafa sikecek kadar ingilizce konuştuğumuzu farkettim.
durakta yanımıza bir kız yaklaştı ve "I heard you were talkin english so may ı ask you whether you guys are waiting for the beytepe service?" dedi.
bizde cevap verdik.
ardından dayanamadım kıza dedim biz bunu eğlencesine yapıyoruz dedim,türküz yani dedim.
çok şaşırdı kaç senedir ingilizce eğitimi aldığımızı falan sordu.biritiş olmadığımızı anlamış ama amerika falan diye düşünmüş.öyle baya muhabbet uzadı.
mylla'ymış adı.ne güzel isim lan.
italyalıymış.
işte servistede konuşurken ön koltuğa oturan iki kzı gözlerimizin içine baka baka
"ayy beyin sikici erasmuslular da burda" dedi.
koz elime geçmişti.yüzümde büyük bir gülümsemeyle ikisine dönerek "biz türküz bu arada sayın erasmus hater girls" dedim.
y*rrak gibi baktılar,özür dileriz dediler.
işte öyle.
kampüsteki sindirella kurallarından çok rahatsızmış mylla.
giriş saatlerinden bahssediyor.
bu kadar.

dün akşam da gizem süpriz noodle getirimiş çok güzeldi yine canım istedi.
neyse mezgit yiycem bugün.


edit:(23 şubat 09) mezgit yemedim o gün.mantarlı pide yedim.