16 Şubat 2009 Pazartesi

bu satırları yazarken kakaolu pirinç patlağı yiyorum

yine o zamanlardan birindeyim.
çok önceden bahsetmiştim.
yaklaşık 1 seneyi bulan aralıklara,elektronik bir cihaza para verme isteği gelir durur bana senelerdir.
bunu bazı arkadaşlarım,"içindeki manevi eksikliği maddiyatla doldurma isteği" diye adlandrıyor.
arkadaşlarım psikolog falan değil ama böyle cümleler kurabiliyorlar evet.
neyse.
işte yine o zamanlardan birindeyim şuan.
internette site site dolaşıyorum ne almalıyım diye.
yarın elimde olacak yeni bir ipod,blackberry,dslr kamera,grafik tablet,beni bir sene daha çok mutlu edecek diye düşünüyorum.
yanılıyorum tabi.
aksine,ilerleyen aylarda ağzıma edebilir bu durum.
bu yüzden bu düşüncemden vazgeçiyor ve kendime kremalı mantar çorbası yapıp,bir sigara alıp koridora çıkıyorum.