1 Kasım 2008 Cumartesi

living the horror movie scenes


mutluyum bugün,çok eğlendim.
üstelik çizburger yedim dahası mı var.
akşam sosyal yaşam merkezi olan city nin üst kattaydık.
hendrik diye bir çocukla tanıştık ondan bahsedicem.
alman kendisi,21 yaşında,hacettepede uluslararası ilişkiler okuyor.
ağustosta gelmiş ve bu kadar şirin türkçe konuşmaya çabalayan bir insan görmedim.
bizleri çok sevmiş herkes çok sıcak diyor.
iki jengayı birleştirip oyun oynadık.
hiphop dansları biel yaptık beraber ahahah.
çok sevdim hendriki,herkes sevdi.

gece de o efsane mekan yeşil vadiye gitme işlerine dalaştık.
anlatmakla bitmez,
sıfır ışık.evet sıfır.sadece telefon ışıkları,
bildiğiniz koskocaaa bir ormanın ortası.15 kişi,sessiz olmak zorundayız çünkü etrafta tilkiler var.
geçmemiz gereken yarısı kırılmış bir köprü,
ve tek muhabbetimiz korku filmleri,cinler vb.
saat 2 ye zor yetiştim bloka.
ama sonuç olarak çok eğlendim.
yarın erken kalkmalıyım.hocanın istediği müzelere gidecekmişiz._.


ps:fotoda ben yokum arama bebeks.ben çektim sadece.