2 Kasım 2008 Pazar

tudey iz dı dey

bugün türkçe yazılı anlatım hocamızın bize verdiği görevi yerine getirmek üzere rahmi koç müzesi ve ankara kalesini görmeye gittik sınıftan bir topluluk olarak.
ulusta biryerlerdeydi.
ne kadar çok merdiven çıktığımı hatırlamıyorum.
hocaya ne kadar saydırdığımı da hatırlamıyorum.
fakat gerçek şu ki müze şu ana kadar gezdiğim müzeler arasında en iyisiydi.
özellikle eski oyuncaklara ve pikaplara hayran kaldım.
fakat müzenin bulunduğu semt çok garipti.başka bir ülke gibiydi,dar sokakları ve başka bir dil konuşan çocuklarıyla,görüntü venedik,kültür fas dolaylarında geziniyordu ahahah.
daha sonra kızılayda başka arkadaşlarla takıldık.güzel müzikleri,uygun fiyatta içkileri olan yerler keşfettik.
7si bir milyona simit aldık,5i bir milyona halley aldık.1 milyonun cazibesine kapılmamak elde değil.
latino club diye biryerde dans gecesi varmış,oraya gittik fakat iptal edilmiş.
akşam 10 gibi kampüse döndük, buradan arkadaşlarla takıldım.
yann adında rus bir çocukla tanıştım.türkoloji okuyormuş.
güzel gündü.
yarın pazar.öğlene kadar uyumayı düşünüyorm.
ayaklarımı hissetmiyorum.


ha bir de:sabah kale'nin orada bir sürü birşeyler satan teyzeler vardı,durmadan gençler tespik alırmısınız? diye bağırınıyolardı.
dayanamayıp gençler para sıçıyor değil mi dedim.
sonra üzüldüm öyle dediğime.