29 Kasım 2008 Cumartesi

nefis yemekmiş,peh

"Eve geldim işte erkenden. Annemin hazırladığı nefis yemekleri yemeyi düşünüyorum şu yazıyı tamamlayıp sigaramı içtikten sonra. İşte böyle."

saniyeler önce okuduğum bu yazıya nasıl imrendim anlatamam,bense akşam 5 te uyandım,yüzümü bile yıkamadım daha,muhtemelen önümüzdeki bir saat içinde hangi restoranda ne yesem,neye para harcasam tartışması içinde olacağım.bütün gece ayakta kalmaktan yorulup yine sabaha karş yatağa düşeceğim.
evet şu an ben de annemin hazırladığı nefis yemekleri yemeyi düşünmek istiyorum.
arada diğer odaların kapısının kapanma sesi geliyor gecenin köründe,bir an uyku sersemi yine babam geldi diyorum içimden,veya üst katta bir kız telefonda sevgilisiyle tartışırken,anne sussan artık diyorum.
babamın gece kapıyı dan diye kapatışını,veya annemin zaman kavramı olmadan her saatte çığlık çığlığa kavga etmesini,semihin bunlara karşılık olarak müziğin sesini sonuna kadar açmasını duyabilmek için çok uzaktayım.


neyse,şimdi bir çizburger iyi gider,o zaman ben de gider.