13 Ekim 2008 Pazartesi

birkaç saat içinde

akşam yemekten sonra biraz çimlerin o taraflarda takılalım demiştik.
yaklaşık 10 kişiyle tanıştım sanırım.
isim hatırlamaya çalışırsam;tayfun(ne dese güldüm heralde),ali(allah vergisi bir burnu olan),bahtiyar,bir ali daha,alamancı ali(çok güzel frankfurt diyor),ezgi(nım nımnım),barış..bu kadarını hatırlayabildim.
city denen yer 2 ye kadar açıkmış bunu öğrenip mutlu oldum.city dememeliyim.çarşı.
şu tabu nun en son çıkanının adı neydi,onu oynadık.
çizimle ilgili bölümlerde ben anlattım,tahmin etmiyorlardı iyi çizebileceğimi sanırım çok şaşırdılar ahah.
ödevlerim var.writing de yaptığımız tartışmayı ses kaydına almıştım,hala transcription ını çıkarmadım.neyse yarın geç saatte dersim, hallederim artık.
selenin bloguna baktım,sanırım net işini halletmiş,yani umarım öyledir,özledim.
bitti.