2 Ekim 2008 Perşembe

worldwide friendships


normalde internet aracılığıyla arkadaş edinmekten pek hoşlanmam.(hiç edinmedim demiyorum bakın,sadece hoşlanmam bebekler.) fakat konu farklı kültürlerden insanlar olunca işler değişiyor. yabancı kültürlerden insanlarla konuşmak,onlar hakkında birşeyler öğrenmek,şu internet üzerinde yapılabilecek en eğlenceli işlerden biri.(zaten diğerleri de;müthiş insanların yaptığı çalışmalara bakıp ağız sulandırmak,blog yazmak,gugıl sörçing,onlayn şoping vb.) benim de böyle konuşmaktan çok zevk aldığım birkaç arkadaşım var. bunlardan biri de emilia.latvian.letonya mı oluyordu,öyle heralde. niye ondan bahsediyorum,çünkü bugün bana blogunun linkini gönderdi. yazdığı bir yazıda benden bahsetmiş:

Chebi -sweetest boy on earth, and AMAZING ARTIST. He sure has to be here, after all he is always such a sweetheart to me.And I can't deny he is damnn cute. haha AND he proves not all guys from Turkey are sex toursits(I'm sorry? BUUT the most of them I had to meet on streets of Riga are scary, and the ones on msn, oh my GOD, I dont want to see anyones penis on msn :D gossh) -cilvēks kurš pierāda ka visi turki nav sekstūristi, patiesi jauks, un sirsnīgs un mīļs(un skaists, jāa jāa, haha) UN KĀ VIŅŠ ZĪMĒ, psc :D
http://emilia-debilia.uber.com/homepage

hakkınızda güzel sözler duymak iyidir.mutlu oldum ey bebekler.
ayrıca burdan size sesleniyorum seks turisti türk arkadaşlarım.yarattığınız sapık izlenimi tek başıma silemem ya,lütfen sahip çıkın uçkurunuza cıkcıkcık!

-and emilia baby,this is for you. normally i dont say "aww",just because it sounds a little gay but this is the only word I could use in this situation hahaha. and you are one of my cutiest friends that I met on the internet emilia baby:heart: haha and Im happy if I changed the way you look at turkish people,
love you:heart:and now Im gonna send you the link to read this. the little drunk zebra girl.

ps:yukarıdaki resimde onun için çizdiğim birşeydi