13 Ekim 2008 Pazartesi

eskişeher günlüğü

uzun olacaktır dikkatlere.
hatta "it would be long yeah" as beatles said.

cuma akşamı speaking dersinden çıktıktan sonra,odama yollandım hiçbir yere sapmadan.duş aldım hazırlandım,akşam dokuza doğru odamdan çıktım.ego otobüslerinden birine bindim.etrafımdaki farklı farklı tiplerle kesiştim.otobüsten demirtepe de indim ve kızılay metrosuna bindim.
metro'nun kalkış sesi çok güzel,yapmak isterdim ama mümkün olmuyor buradan.
kızılayda gizemle buluştum,yanında tuğçe de gelmiş.
leman kültür denen cafe&bar tarzı bir yere gittik.gizem acıkmış.
bende elma dilim patates aldım ve duvarlardaki karikatürlerin keyfini çıkarttım.
saat on gibi oradan çıktık,sakarya caddesiydi sanırım, bir köşede adını bilmediğim ama çok güzel ses çıkaran bir enstrüman çalıyordu adamın teki.onu dinledim.
sonra maltepe metrosuna binip gar'a yollandık.
fatih ekspresini bulup yerleştik.
istikamet ankara-eskişehir.
yolda arkamızdaki garip şiveli teyzeyle eğlendik,uyuyuşunu izledik.
muavinin başını duyup sonunu dinleyemediğimiz anonslarına kulak asmayı denedik.olmadı.
saat gece iki buçuk vardı eskişehire vardığımızda.büşrayı gördük sarıldık.ömer diye bir çocuk vardı yanında onunla tanıştık.sonra da yürüye yürüye büşi'nin evine yol aldık.
eskişehire özel tabelalar dikkatimi çekti.(bkz:espark,esgaz,esmar,esköfte vb)
önünde iki korkunç palyaço maketi olan bir lunaparkın,mapus büyüklüğünde bir barın,ve anadolu üniversitesinin önünden geçtiğimizi hatırlıyorum.
büşraların evinde,ev arkadaşı cansu ve erkek arkadaşı turgutla tanıştık.
çok yorgunduk,ama yatmadık,sabah 6 ya kadar konuştuk bişeyler yedik.
sonra sızdık.
ertesi gün çok güzel bir kahvaltı hazırladılar bize.balkonda yedik.sonra eskişehiri keşfe çıktık.
eskişehir çok güzel bir yer.ana ulaşım tramvayla sağlanıyor sanırım.çok eğlenceli.ama heryere yürüyerek gidilebilecek kadar da küçük sayılır.
fakat ne kadar küçükse o kadar her şeyi içine sığdırmış bu şehir.çok güzel kafeler.değişik yemekler olan restoranlar,mağazalar falan vardı.nedense istiklali hatırlattı caddeleri.
anadolu üniversitesini gezdim çok beğendim,yatay geçiş bile düşündüm blog.
bir çin restoranında "noodle" denen bir şey yedik.
hemide chopsticklerle.yemek yerken bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum.
üstelik çok da lezzetliydi.
espark denen alışveriş merkezindeki bir oyuncakçı da gözlerimin dolduğunu hissettim.herşeye ağzımın suyu aktı.bir sürü şey almak istedim.sonra pez şekerlerinin 80. yıldönümü için tasarlanmış bir tane özel koleksiyon ürününü buldum.mickey mouse un oldskool versiyonu bir şeydi.daha fazla dayanamazdım cüzdandan kartı çıkartıp trink geçirdim.
sonrağğğ,akşam saat dokuz gibi varuna gezgin denen bir kafeye gittik.
dekorasyonuyla,müziğiyle,her şeyiyle çok beğendim.çilekli sıcak çikolata içtim orada.tavla mavla oynadım.sonra hazal geldi aklıma onu çaığırdık.namus davasına dönüşen bir tabu oynadık ahahah.
gece de içmeye bir şeyler alıp eve geçtik taksiyle.
bizden hemen sonra turgut,halil,murat geldi.ellerinde viski rakı,vodka.
işte tanıştık tanışmadıklarımızla,cips mips aldık,sabahı yaptık.
alkolün de etkisiyle çok komik bi gece oldu,fazla eğlendik.
tabi ertesi sabahı ayılmak çok zor oldu.sanırım 12 de uyanıp saat 4e kadar kalksakmı kalksakmı,evdemi kahvaltı yapsak,dışarıdan mı söylesek,yoksa direk dışarı mı çıksak diye düşündük.en sonunda çıktık dışarı.dayanamadık yine aynı çin restoranına daldık.bu seferde mantarlı noodle aldım.çopsitikler konusunda daha deneyimliydik artık.
akşam bir alışveriş merkezine girdik.ve o an gelmişti..dunkin donuts la ben göz göze gelmiştim.vitrinde renk renk donutlar diziliydi.
aldım mı alamadım.gizem onunla sinemaya gitmedik diye tirip yapıp kaçtığı için peşinden gitmek zorunda kaldık.evet bu konuda yaram var hala.
bir kaç sahaf gezdik.çocuk kitapları çok hoşuma gitti.
başka bir alışveriş merkezinde,mont baktım.sonra zara da beğendim.bir cesaretle yien kartıma dayandım 199,950 ytl yi bastırıp aldım montu.malum ankara soğuk olur.
nasıl bir açlıksa en üst kata yemeğe çıktık yine ahah.
şuana kadar bildiğim her restoran vardı heralde.
pizza hut ve ,kentucky fried chicken arasında gidp geldikten sonra gizem kfc den hot shots aldı.yedi.gizem çok yiyor evet.
gece eve dönerken migrostan kısırlık malzeme ve kola aldık.evde yaptılar yedim ayı gibi yine.
sonra onuru çağırdık.vodka ve schweppes aldık.yummyy.
çok içmedim bu sefer ama yola gideceğim için,önceki günkü gibi olmak istemezdim.
bütün gece takıldıtkan sonra gece 3 buçuktaki trenimzi için dışarı çıktık.uzuun bi yol yürüdükten sonra tren garında ,tren kazası olduğu ve seferlerin iptal olduğunu öğrendik ahahah.
kötüydü.
aynı hızla eve döndük ve derin bir uykuya daldık.
ertesi sabah uyanmak ölümdü.kalktık çarşıya gittik biletleri iade ettik.otobüs bileti aldık.bir yerde kahvaltı ettik.sonra işte tramvayla gara gidip geldik ankaraya.
şu anda odamdayım.yorgunum çok fazla.bugünkü derslerimi kaçırdım tabi.ramo aradaki az önce,tek ders işlenmiş mutlu oldum.
bi de gizem aradı on dakikaya yemeğe yanına gitmeliyim.
evet eskişehir günlüğünden bu kadar blog.
çok eğlenceli bir haftasonu geçirdim.her zaman böyle olmasını dilerim.