19 Ekim 2008 Pazar

dirink it ap

bugün saat bir buçukta odaya gelen temizlikçi teyze yüzünden uyandım,duş aldım ,oda dışına diğerleri gibi dümdüz git de demedim.
sonra ankamall e geldim.
tanrığ.devasa bir yer.yemek yerlerini bulana kadar bile bayılabilirdim.
ve yemek yerlerine ulaştım.
ikinci kez tanrığ. çıkıp bir sigara içtim.
kellogs yedim.tabağı yıkamadım.
sonra 2 saat ego otobüsü sırası bekledim.
sonunda geldi,demirtepede inip kızılaya gittim.oradan da metroya bindim.
metroda bir amca bana bu metro nereye gider evladım,aştiden geçmezmi diye sordu.
ben de ayrıntılarıyla nasıl gideceğini anlattım.
evet!ankarada ilk yer tarifimi yaptım!üstelik
aradığım her restoran!
mcdonalds ı burger kingi hatta kfc yi bile geçtim ama..
ama..
ARBY'S!!!!!
gözlerim yuvalarından fırladı.hey türkiyede arby's olduğundan haberim bile yoktu hak verin.
tuğçeleri buldum,onlar kfc den bi menü adılar ve ben de gidiip arbys den chicken roast deluxe menü aldım.patates kızartmasını curly fries ile değiştirdim.
o da patates ama böyle kıvrık şekli,yay gibi.
ve büyük boy yaptım.
kartımdan on yetale gitti.
ayı gibi yedim.
sonra o devasa yeri gezmeye çalıştık .
beceremedik.
en sonunda hayatımda ilk kez 5 m'li bir migrosa girdim ahahah.
8 li bira ve patlamış mısır aldık.
viski alır gibi yapıp sonra reyona geri bıraktık.
dönüş yolunda otobüsümüz cıvıl cıvıldı.
cıvıl cıvıl dan kastım iyi bir şey değil.camlara yapıştık kalabalıktan.
kampüste 8 artu 2 birayı içtik.patlamış mısırlar bitmek bilmedi.
sonra city e gittik.
bir grup şarkı söyleyip müzik yapıyordu onları dinledim. harikaydılar
sonra şarkılarının devamını yıldız amfide söylemeye karar verdiler.
malum akustik..
arkalarınan biz de gittik.
koca amfide heryer karanlık,sadece bir sınıftan müzik ssleri geliyor.bulmamız zor olmadı yani..
harika bir ortamdı..
akustik gitar çalıp şarkı söyleyen bir kız,klasik gitar çalan bi çocuk,yanflütlü bi çocuk(kıskandım), bir de bağlama çalan bir çocuk.
kızın ssei büyüledi resmen beni.
hiç bilmediğim şarkılar söylese de.
olabildiğince eşlik etmeye çalıştım.
gece 1 gibi yine city e geçtik.tanıdık 5-10 kişi vardı yanlarına gittik ve
ahahah
eğlence olacak ya music kutusu var orada bir tane
50 ykr ile çalışır.
açtığımız müzikler.
gökhan özen-vahvah
ismail yk-bas gaza
hadise-deli oğlan
lara-katmerkatmer

bütün kafe bize kahkahalar attıktan sonra herkes terketti mekanı.
ahahah,eğlendim.
odama gitmedim gizemin odaya geldim.
içmeye devam ettik.
2 film izledik.
şimdi uyuyolar,güzel gündü,
yazmadan uyumak istemedim.

ps:başka bir klavyeye alışık değilim.dolu yazım hatası yaptım biliyorum bir ara düzeltirim.
edit:düzeltilmiştir bebekler.