20 Ekim 2008 Pazartesi

yemekyemeğk

bugün kimin yaptığını bildiğim,gerçek yemekler yediğim için mutluyum.
ne demekse.
sabah gizem kahvaltı hazırladı.uzun süre üstüne kahvaltı yaptım ilk defa.eskişehiri saymazsak.
ya da mısır gevreklerini.
omlet bile vardı,domates,peynir,zeytin,reçel,neskafe..
şaşırmıyorsunuz ama bana ilginç gelen bir öğün bu artık.
mutfakta sarma yapan bir kız vardı onunla tanıştık.
baya muhabbet ettik.
tüm gün tam anlamıyla pazar tembelliği yaptık.
big bang theory i izledik.cnbce de bir dizi.
the king of queens,simpsons..zaman geçti akşam oldu.
şok'a gidip spagetti,soya sosu,ice tea,çiğköfte,bir de winston aldık.
yol üstünde penne' e uğrayıp elma dilim patates yaptırdık paket.
sonra hepsini hazırlayıp yedik.doyduk.
akşam 10 gibi kafeye gittik.
tv açıktı.ama oturduğumuz açıdan göremiyorduk.
christina aguilera beautiful u söylüyordu.
sonra şarkı bitti ve,kutumda küçük var büyük var muhabbetleri başladı..
heralde kanalı değiştirdiler dedim.
fakat ingilizce konuşmalar geçiyordu araya.
kalkıp tv yi görebileceğimiz bir masaya gittik.
oymaygad!
christina aguilera varmısın yokmusun da yarışıyordu._.
çok şaşırdım.
acuna küfür ettim ne paralar kazanıyor ki getirmiş bu kadını buraya diye.
bu kadar.