8 Ekim 2008 Çarşamba

bugün

evet bugün,
bugün dünün aksine çok güzel bir gündü.
öncelikle girdiğim sözlü ve yazılı anlatım dersinin hocasını çok sevdim
hem korktum hem sevdim,garip bir kadın.
ayrıca hacettepe değil hağğcettepeymiş kızdı o yüzden.
daha dolu şeye kızdı da neyse ahah.
akşam bir açılış yapmak niyetiyle kızılaya gittik.
bir yığın barın isimlerine baktıktan sonra chopin isimli olan ilgimizi çekti girdik.
bildiğin meyhaneydi amcalarıyla.
amacımız birer bira içmekken,saat 10 sularında 7 birayı aşmıştık.
7 birayla birlikte konuşma sınırlarını da aşmıştık ahahah,ne konulara girdik blog.
sonra gizem geldiğğ.
evet ankarada okuyan yevru bebek gizem.
çok mutlu oldum.
o da burada mı oturuyorsunuz deyip bizi black metal çalan biryere götürdü.
müzikler korkunçtu evet.
orada da içtik.
evet bugünün özeti çok içtim.
gece servise giderken kokoreççi bulduk,yedik bir güzel.neffisti.
sonra oda arkadaşım sezgin halimi görünce bana kahve yaptı.
bok gibiydi.ama sezgin iyi çocuk sevdim.
evet bugün bu kadar sevgili blog,daha bir mutluyum.cuma eskişehirdeyiz gizemde geliyor.
bitti.

ps:keşke daha fazla gizem adında arkadaşım olmasa.yetti be blog.