6 Aralık 2008 Cumartesi

bişey

izmitteyim,semihin odasında televizyona 90 derece dik açıyla bakan köşede minderde oturmaktayım.
evde yemek için bulduğum tek şey olan salatalık turşularımı yerken,tv de bir anda çıkan koca,topukları yarılmış pis bir ayak ve ardında gelen topuklarınızdaki sert kabukdan sıkıldınızmı başlığından sonra,turşuları yemeye ara vermeye karar verdim.ne uzun cümleydi lan.
işte dün gece 5 saatlik bir otobüs yolculuuğundan sonra evime geldim.
otobüste 3 saat kurtlar vadisi izlemeye zorlandım.
garip bir dizi.sinema edalarında gidiyor.hep bir ciddiyet.hele bir de memati denen bir yaratık var.bildiğin yerli hulk.korkunç bir karakter.
kız meselerini bile küresel ısınmaya çözüm ciddiyeti içinde hallediyorlar.
neyse.
bugün izmitte merveyle outletteydik.
starbucksta böyle minik şat bardakalrında buzlu bir içecek ikramı aldık.baya bi mutlu oldum gereksiz.
outlet center ı seviyorum,o ucuzluğu özlemişim.
cüzdan aldım bi tane kendime bide bir hırka.
gizemde bizleydi akşam.
yaşıt iki kız yan yana geldiğinde bazen inanılmaz derecede hızlı bir konuşma içinde olabiliyorlar.
garip aşk muhabbetleri,cinsel içerikli geyikleri,ağda kı ltüy muhabbetleri içinde kendimi görünmez hissettim bir ara.
9 gibi de downtown denen bir yerde 5-6 kişi vakit geçirdik.4 seneden beri görmediğim bir arkadaşım olan cihanda aralarındaydı.
hala aynı eşofmanı giyiyor ahah.
işte izmitteki tatilimin ilk günü böyleydi.
televizyon izlemeyeli aylar olmuş.
keyfini çıkarmaya başladım bu gece.a shot at love with tila tequila var mtv de.
bir grup kız erkek bi eve toplanmış bu tila denen kancığı tavlamaya çalışıyorlar.birbirlerine saldırıyolar bu kız için.garip derecede eğlenceli izlemek.,
bitti.