16 Aralık 2008 Salı

duyduk duymadık demeyin


ben 3 gündür sigara içmiyorum,bırakmaya karar verdim yine.
bu sefer ciddiyim ama.
çok aptal bir nedenden başlamıştım seneleeğr önce,yine aptal bir nedenden bırakmaya karar verdim.
bir de bugün hiçbir şey yemediğimi farkettim.yemeksepeti nokta koma da küfür ettim az önce.kampüse servisi olan yerler 30 ytl den aşağı birbok getirmiyor.
bir de bugün yılbaşının final haftasından önceki tatile denk gelmesi dolayısıyla 1 haftalık bir tatile denk geldiğini öğrendim.
bu sene yılbaşı için birkaç alternatif var ama ben yine en basitini seçmeyi düşünüyorum.
*deep'te 39 ytl ücrete tabi olarak,sınırsız içki,4 meze,gece çorbası,konaklama,sabaha kadar dj,üstüne bide dansöz olmak üzere bir parti olacakmış.bir kaç arkadaşıma göre onlarla gelmek zorundaymışım.
canım istemiyor ama.
*sonra hazal the hot'dan istanbula çağrı aldım,pi'de rezervasyon yaptıracakmış,ama 1 gece için ankaradan istanbula git gel çok masraf olur düşük bi ihtimal bu.
*eskişehir var.
*öğrenci evlerinin yanlız kalpler,çekirdek kola,partisine katılabilirim.baya katılanı varmış ahah.
*bir de izmit var tabi.bu tatilde izmite gidip evde odamda yılbaşını geçirmek en güzeli gibi geliyor,
belli olmaz.
ya da olur.


ps:yan odalardan birinden dum dumdum dum diye bir bas sesi geliyor aralıksız.çıldırtan cinsten.
ne dinliyorsa artık.kafamı s*kti.aptal sezgin de bu sese uyanmaz benim laptop ımın fan sesine uyanır.