25 Aralık 2008 Perşembe

kışmış

ben dün noodle yedim.
noodle ı ne kadar sevdiğimi biliyorsun blog.
hatta birazını daha sorna yemek için kutuyu yanımda götürdüm arkadaşıma.
yalnız çok fazla alkol aldım,aldık.iyi miydi kötü müydü hatırlayamıyorum,sadece bir takım oyunlar oynarken fazlaca sapıttığımızı hatırlıyorum.fazlaca.ayrıntısız.
uyandığımızda heryer bembeyazdı.beklenmedik bir anda yakaladı kar bizi.
üzerimizde sıkı giysiler de olmadığından tüm günü evde geçirdik.dışarıdan pizza söyledik.
uyuduk uyandık bir şeyler yaptık.sonra akli dengemizi kaybetmekten korkarak dışarıya çıkmaya karar verdik.
bahçelievler denen semte gittim ilk defa.çok beğendim güzel yer.
gidilebilecek bir çok kafe var sıra sıra dizilmiş.kızılaydaki bar manyaklığının aksine.
kampüse dönerken etrafın merkeze göre daha karlı olacağını tahmin ediyorduk ama ,çok daha fazlaydı kar.sanki her gün bulunduğum yere değilde başak bir şehire gelmiş gibi hissettim.bütün herkes dışarıya çıkmış kimileri fotoraf çekiyor kimileri poşetlerle kaymaya çalışıyor bulduğu tepeden.eğlenceli.
biz de biraz fotoraf çektikten sonra asgari görev yerimiz kütüphane yolunu tuttuk,yarınki son vizeme çalışmam gerek.hani şu ilk vizesi giren ders.phonetics and articulation.
sana iyi geceler bana iyi çalışmalar.
otomatın selamı var