21 Aralık 2008 Pazar

neler neler

bana gözlük yakışmıyor lan gerçekten.
sinek gibi oluyorum nasıl gözlük olursa olsun.
böyle başlamak istedim bu yazıya.
çok yorgunum.
ulus denen lanet semtte 4 müze gezdim.türkçe hocamı ve bize yaptırdıklarını sevmiyorum.
üstüne bir de izmit büyüklüğünde bir alışveriş merkezi.
giyim sektöründeki tüm paramı zaraya yatırmaya devam ediyorum.
ayakkabıyla pantolon aldım bu sefer.
bide tişört aldım mıdo dan eski fotoğraf makinesi var üzerinde,perfect picture yazıyor.çok sevdim.
akşam kampüste bir kız arkadaşımın bloğuna gittim yemek yemeye.
kızların kaldığı kat çok ilginçti.koridorlarda kapıalra asılı posterler çok ilginçti.bizim katta hiç yok.
o süsten geçilmeyen kızların pijamalı halleri çok ilginçti.çekiciydi itiraf yey.
ve bildiğin yemek yapıyorlardı.ev yemekleri.etli metli.
bizimkiler de mantı yaptılar bana,
yedim,neskafe içtim,bütün çikolatalarını da yedikten sonra poşetlerimi alıp siktirip gittim.
evet.ezgi tatlı kız lan.zzzt

bir de yeniden
bana gözlük hiç yakışmıyor lan,
sinek gibi oluyorum,
kara sinek hemde.